/ Familj /

En underbar start..

Vilken underbar start på helgen och semestern det har varit :) Lördagen började med ett färdig dukat frukostbord när jag kom upp från sängen, me like :) Sedan var det dags att knyta på sig joggingskorna för att ta en förmiddagstur med Sara. Jag är inne i ett bra flyt nu när det gäller träning vilket onekligen känns jätte skönt. Jag har kommit på att jag verkligen älskar att springa och att stegen blir lättare för varje gång.

Vi har hunnit med en runda på stan också. Gustav åkte hem nöjd och glad efter ett Star Wars svärds inköp. Det är skönt att få köpa något för egna pengar som man längtat efter och detta fick Gustav göra idag. UNDERBART!!!!!

Ikväll väntar tema middag, alltid lika spännande att se vilket tema det bjuds på. Undrar om det är någonting läskigt? ;)

Sammanfattningsvis en bra start på helg och semester!
#1 / / Lotta:

Hej

Tänk om jag kunde tycka om att springa:) vad skönt att göra något man tycker är kul.

Kram Lotta