/ Tävlingar /

Tjejvasa kavalkad...



Framme vid vårt boende i Mora. Nathalie laddar med kexchoklad inför loppet.



Jenny och Lena anländer.



Dagen D..Johanna som gick ut först av oss alla är laddad.



Lena är laddad. ( vet ej varför jag inte får bort den andra bilden..hm)





Även Jenny är på g inför att åka till starten vid Oxberg.



Detta är ett före kort och jag kände mig inte lika fräsch när jag gick i mål ;).



Nathalie taggad.



Härligt när vinnaren av Tjejvasan går i mål innan man själv har startat.



Startgrupp 8 ger sig iväg.



Denna fantastiska Annelie innan start,all heder till dig!!



Snart dags att ta på skidorna för att ge sig ut på den 3 mil långafärden till Mora.



Bild från vår startgrupp.

Igår gick jag i mål i Mora efter 4,24 h skidåkning. Jag är otroligt stolt överatt jag klarade mitt mål. När jag åkte på upploppet så hade jag tårar i ögonen att jag klarade mitt mål som jag satt.

Under resans gång sa jag att jag aldrig mer kommer att åka detta lopp för spåren var under all kritik. Hade varit lättare om jag hade startat tidigare för både Jenny, Lena och Johanna hade fina spår och dem startade tidigare än mig. Nu kommer jag att åka nästa år eftersom Annelie ska åka igen pga att hon bröt. Denna fantastiska Annelie som åkte mer än halva Tjejvasan bröt och ska åka nästa år igen och vi också. Jag vill att hon ska klara det så att hon kan hämta ut klassikerdiplomet.