/ Allmänt /

Det kom ett brev



Ibland händer det små roliga överraskningar som gör att jag tappar hakan. Detta brev är en sådan överraskning.



Jag började skratta när jag såg vad brevet innehöll. Är det någon musikgenger som jag kan väldigt lite om och inte direkt är förtjust i så är det just Svenstoppsmusik. Nu är jag tydligen vald för att sitta i Svensktoppsjuryn och jag har fyra söndagar framöver som jag kan gå in och rösta.

Frågan är om jag ska göra det? Är ju en liten rolig grej så vem vet kanske lägger jag en röst på bidragen :).
#1 / / Lisbeth Larsson:

Hej på dig och tack för senast. Vill egentligen kommentera ovanstående. Jag har också varit utvald. Det var efter bröllopet förra året, så jag hade några sköna låtar att välja bland. Det är kul efter-som det riktar sig till alla åldrar. Keep up the good work!!! kramar från oss