/ Trädgård/Blommor /

Trädgårdsmässa...



Dessa häftiga blommor hittade jag hos Brutala Blommor. En flugfångare, helt gigantisk enligt min åsikt. Jag har aldrig sett något liknande. Sedan gillade jag namnet på utställarna, Brutala Blommor :).



Jag kunde inte motstå denna fantastiskt stora pelargon. Undrar hur de lyckades?



Så här kan jag tänka mig att ha det vid vår entré. Snyggt med stora krukor och vit sten.



Dessa plattor föll jag för betydligt snyggare än de gatstenar som finns massor av på vår tomt :/.



Så här skulle jag också kunna tänka mig :).



Snygg balkoninredning :).



Detta betongbord föll både jag och Roger för. Det är så otroligt snyggt.



En häftig upplevelse att gå på mässa med massor av blomintresserade människor. Vi hade lite delade meningar av vad som var intressant att se haha. Jag föredrog stånd med krukor och inredningssaker medans Roger gick igång på kompost och olika kompostanläggningar :-D.

Vem vet om det blir något besök nästa år ;).