/ Allmänt / Filosofiska tankar /

Tappa balansen

 
Jag upplever just nu att jag tappar balansen. Livet far förbi i orkanfart och jag tappar balansen och flyger med. Just nu är jag hemma då jag har fått något på balanssinnet vilket gör att jag går omkring med en ständig känsla av yrsel och illamående. En väldig obehaglig känsla.
Även livet snurrar så att jag tappar balansen. Skolan har börjat både för mig och Gustav, jobben är igång i 180 med resor för Roger och inskolningar för mig. Träningarna kör på som vanligt mm. Jag behöver hitta balans så att jag inte flyger med eller flyger snabbare än tempot som är nu. Det är viktigt för mig att hitta denna balans så att min kropp håller hela vägen. 
Just nu blåser det ordentligt runt omkring mig och jag behöver finna vägen tillbaka till balansen.
#1 / / britta bloggar:

Oj, det låter tufft. Hoppas du kan hitta tillbaka och att du mår bättre snart!

#2 / / Gabriella:

Usch och fy för att känna sig yr hela tiden. Hoppas verkligen att du hittar balansen snart igen. Kram