/ Allmänt / Studier /

PM-skrivande

Idag springer fingrarna över tangenterna för att få ihop min examinationsuppgift. Examinationsuppgiften är starten för uppsatsskrivandet i vår. Denna process som jag längtat till och fasat för. Det ska bli spännande att få grotta ner mig i litteratur, intervjuer och observationer....sammanställa allt och få ett färdigt material som fler personer kan ta del av. Det skrämmer mig samtidigt där den stora frågan är kommer jag verkligen att klara av att leverera i tid och kommer det bli ett material som blir godkänt samt intressant att läsa.
 
Dags att fortsätta skriva :-).
#1 / / Gabriella:

Lycka till med skrivandet, det kommer säkert att gå bra.
Kram

#2 / / Annika:

Blir lite nostalgisk när jag läser att du ska påbörja examensarbete! Fast i ärlighetens namn är jag tacksam att jag slipper göra om det ;-) Lycka till!