/ Allmänt / Träning / Träningsdagbok /

Träningsmål

Efter att ha velat under en längre tid så tog jag ändå beslutet att ge mig ut för att springa, det har aldrig hänt en lördag kväll ;-). Skönt var det och tankarna rensades och nya mål växte fram. Jag har som mål att under 2013 bli en bättre löpare och att utveckla min orientering. Dessa ord har jag i och för sig sagt många gånger och sedan hamnar jag i tankarna om att det inte är någon idé. 
Men denna gång har jag bestämt mig på riktigt. Jag ska vara med i satsningen av Jukola, får jag inte springa så gör det inget för jag vet att när datumet kommer har jag utvecklat mig både som löpare och orienterare. Det är det som är det viktigaste för mig och det är det som är mitt mål. 
Jag startar nu och väntar inte på det nya året ;-).
#1 / / min tekopp:

Låter som bra nyårslöften det där. Lycka till och Gott nytt år lite såhär på förhand!

Kram

#2 / / Johanna:

Hurra!!! Du ska med till Jukola! Jag hjälper dig på vägen dit, jag tar med Bebben till dig och sen kan vi ha orienteringsteori. Många kramar

Svar: Tack du är för underbar :-)...jag har dig gärna som lärare :-)
Åsa

#3 / / Annelie J fd B:

Jag vill också lära mig att orientera :)

Svar: då gör vi det tillsammans :-)
Åsa