/ Träning /

Discofever...

Jag hade glömt bort hur kul det var att gå på gruppträning och nu har jag äntligen börjat igen efter flera års uppehåll. Det är så kul att träna :-). Idag körde jag styrka och step samt discofever. dansa till gamla godingar förgyllde min dag ordentligt. Det som är bra med att träna på CMS är att varje pass är på en halvtimme vilket gör att man hinner två pass inom en timme. Praktiskt och smart tänkt tycker jag.
Jag har hittat ny energi och lust till träning och jag ser detta som ett komplement till min löpträning :-).
#1 / / Gabriella:

Härligt - själv är jag en soffpotatis för tillfället. Brukar bli så till sommaren - tur att man har golfen som ger lite motion i alla fall och även lite arbetskamrater som drar med en ut på promenader. Sen när vädret blir lite bättre brukar jag springa runt i poolen i alla fall.