/ Allmänt / Familj /

Härligt med semester

 
Denna onsdag vaknade vi upp till ett frostnupet landskap. Det lyste vitt i trädgården och på gräset blev det fotsteg vilket får mig att längta till snön. Idag var vi alla lediga och på dagens att göra lista stod det att vi skulle åka och bada. För mig är det så skönt att se att Gustav kan simma och framför allt inte är rädd för vatten vilket jag är. Det var också skönt att Roger var med som inte heller är vattenrädd och kan busa och pusha Gustav i vattnet med utmaningar vilket inte jag vågar göra. Dagens utmaning bestod i att för Gustavs del simma 100 m som han klarade, jag själv simmade 200 och sedan var det lek och bus för hela slanten. 
 
Nu sitter vi hemma lite lagom loja och inväntar kvällens bus. Vem vet vem som kommer på besök, kanske en lieman?
#1 / / Queen of Kammebornia:

Det låter som sköna lovdagar!