/ Allmänt / Familj / Inredning /

Förändringar...

 
Haha jag fick mig allt ett gått skratt när jag klev in i badrummet och såg att Gustav hade fixat med badrumshanddukarna. I morse kom han och var väldigt konfunderad för han upplevde det som svårt att veta vems handduk som var vems när alla hade samma färg. Jag förklarade att jag tyckte det var snyggt och enhetligt och att vi alla torkade oss med alla handdukar. Gustav var inte alls nöjd med svaret men vi diskuterade det inte vidare direkt. Medan jag var på Apt på jobbet så hade Gustav tagit ett eget beslut på att ändra om i badrummet. Så nu har vi egna handdukar, Roger grön, Gustav blå och jag vit. Härligt med egna beslut och initiativ :-).
#1 / / Queen of Kammebornia:

Gulliga unge! Det där med handdukar är alltid ett krångel. Han löste det ju fint :) Kram!

#2 / / Bosse Lidén:

Sådana beslut gillar jag. Man vill veta vilken som är ens egen. Vi kör med namn över. Solveig är lite petig med att det ska vara enhetligt. Jag hade också valt blå.

#3 / / Isabella:

Glöm inte att vara med i tävlingen om att vinna ett snyggt iPhoneskal från Mr Gizmo!

http://isabellaloof.se/2013/april/tavling-iphoneskal-fran-mr-gizmo.html