/ Allmänt / Familj /

14 ÅR

 
För 14 år sedan träffade jag min underbara sambo. Vi har haft en resa tillsammans som ibland har varit som att köra bil på motorväg, ibland landsväg och ibland på stigar. Men vi har aldrig kört av vägen utan vi fortsätter att åka tillsammans. Det har varit 14 fantastiska år och jag blir bara mer kär för varje dag som går. Ibland tänker jag att den känslan går nog över men det gör den verkligen inte. För min kärlek till Roger växer för varje stund, varje dag. Jag ser fram emot flera år tillsammans och hur spännande den resan är.
JAG ÄLSKAR DIG ROGER <3 
#1 / / Gabriella:

Åh Grattis till er båda. Tänk vad tiden går fort.

#2 / / Bosse Lidén:

Grattis! Vackert skrivet om en kärlek som blir bättre och bättre som det finaste vin. Jag instämmer också och hoppas även att du aldrig blir av med den känslan.