/ Allmänt / Familj / Studier /

Ännu en vecka till ända

 
En vecka är till ända och nu väntar en helg med härliga aktiviteter. Som vanligt har veckan gått i ett rasande tempo, knappt så att jag hinner med. En ny kurs har inletts på universitetet och det är den sista vilket känns skönt, nervöst och sorgligt. En fråga som snabbt dyker upp är "Vad ska jag göra sedan?" " Får jag något arbete som specialpedagog?" Denna termin rår jag mig själv och min tid och mitt mål är att vara klar så att jag kan gå upp i juni och lämna ett resultat då, en upptryckt uppsats på avancerad nivå. Detta ger mig fjärilar i magen samt även en känsla av nu j....ar nu ska jag fixa detta. Det är detta jag har längtat efter :-).
 
På arbetet händer det en massa spännande saker som vanligt och på måndag har vi studiedag som jag verkligen ser fram emot. Se hur vi tar ett avstamp in i en ny termin med nya utmaningar.
 
Nu njuter jag av fredagen med en avslappnad sambo och spänd son, Gustav och Roger ska på grabbresa med bror och kusiner imorgon till Stockholm och Armémuseét. Själv ska jag få umgås med Ylva hela dagen vilket jag ser fram emot. Vi ska få ha en "Tantdag", som Gustav sa, tillsammans. Det ska bli så underbart.
#1 / / Linnea - fotoblogg:

Åh, vilken härlig bild! :)