/ Allmänt / Filosofiska tankar / Orientering /

Femöre, en oas.

 
Träning/tävling på en av mina favoritplatser nämligen Femöre. Det är en oas att hämta kraft i.
 
 
Här har jag promenerat många promenader med Ylva, suttit vid vattnet på en klippa och samtalat om livets väg. Själen får sitt av lugn och ro.
 
 
Vår träning eller rättare sagt tävling hade vi här och det gick i ett lagom tempo och jag spikade kontrollerna. Jag är jätte nöjd med att jag spikade kontrollerna. Tempot var i ett lagom tempo då jag kände att kroppen inte orkade ett snabbare tempo. Jag har lovat mig själv att ta hand om mig, ännu en gång men denna gång behöver jag göra det då väggen är närmre än jag har velat erkänna. Eftersom det gör så ont att slå i denna vägg så behöver jag förhålla mig till mig själv på ett kärleksfullt sätt så att jag inte slår i. 
 
 
 
#1 / / Queen of Kammebornia:

Kloka du. Och jag håller med, jag älskar Femöre! Stor varm kram!

#2 / / Enlundabosbetraktelser:

Vilken ljuvlig oas för återhämtning. Bra att du lyssnar på kroppen. Han en fin sommar!
Kram Annika