/ Allmänt / Familj / Inredning /

Inspiration till Gustavs rum

 
Då vi äntligen ska ta tag i renovering av Gustavs rum letar jag inspiration. Jag vill att hans rum ska vara tonårsaktigt och hålla i flera år framöver. Denna Stringsektion gillade jag skarpt.
 
 
Gustav älskar London så vad skulle inte passa bättre än denna härliga tavla över London :-). Jag tror jag snart måste besöka syrran igen och gå på R.O.O.M i Täby centrum. 
 
 
#1 / / Bosse Lidén:

Det ser fint ut. Han kommer säkert att uppskatta symaskinen bäst. :) Självklart vill man ha något som håller i flera år framåt. Här är det också mycket London i Lizettes rum. Kram Bosse

Svar: Haha symaskinen är ett plus 😉 kram Åsa
Åsa

#2 / / Johanna:

Vad tycker Gustav om förslaget med hyllorna?

#3 / / Queen of Kammebornia:

String är alltid snyggt och går att kombinera med allt annat så bra. Och nu fick jag Londonlängtan! Kram!