/ Allmänt /

Pigga upp sig...

Jag läser mycket kring att lära känna mig själv och att lära känna sin kropp. Det skrivs mycket om hur viktigt det är. 
Känslan som infinner sig när jag upplever att något inte står rätt till är spännande att följa. När tröttheten slår till och det går verkligen inte att köra på. 
Pulsen ligger för högt jämfört med löpningen. Yrsel och illamående slår till. Då är det bara att stanna upp och lyssna på kroppen. Det går inte att kämpa emot, det är bara att vila. Att lära känna sin kropp är viktig för då hinner vi stanna upp och vila istället för att köra på. 




#1 / / Bosse Lidén:

Kloka ord som jag fått lära mig den hårda vägen. Kram Bosse

Svar: samma här. Må gott Bosse.kram Åsa
Åsa

#2 / / Sandra:

Låter som en spännande bok. Kanske något man borde läsa :)

Svar: fanns mycket gott i den Sandra, kan rekommenderas.kram Åsa
Åsa