/ Allmänt /

Ingen aktiv bloggare

När jag går in på min blogg så inser jag att jag inte är någon aktiv bloggare. Jag har under denna höst varken haft någon större lust att blogga samt inte heller haft någon ork. Ibland undrar jag vad jag ska skriva om, vem är intresserad av mitt liv förutom jag själv. Det händer ju inte något världsomspännade saker i mitt liv samtidigt som jag upplever att det händer massor av saker mest hela tiden. Både stora och små saker som påverkar mig som människa. 
 
Vem vet, lusten kanske håller på att komma tillbaka. Jag behöver det kreativa skapandet för att hitta ett lugn och få något annat att fokusera på än sitt arbete. Hitta små ting i vardagen som betyder mycket för mig. 
 
 
 
Ett nytt och kreativt intresse som jag kommer utforska vidare är fotografering. Jag är tacksam över att ha den bästa läraren nämligen min egen dotter Marcela som är fotograf. Jag har även köpt mig en kamera, vilket behövs för att utmana sig i fotografering.
 
Denna Olympus pen har flyttat hem till mig och jag gillar verkligen att "leka" med den. I vår vankas en grundutbildning via Scandinavian photo och den ser jag fram emot. Att fotografera är otroligt avstressande, att se det lilla, det vackra..att upptäcka världen genom linsen är en häftig upplevelse.