/ Allmänt / Familj /

Älskade Härjedalsfjällen

 
Älskade Härjedalsfjällen...dessa fjäll som får min själ att sjunga och mitt hjärta att göra frivolter. 
 
 
 
 
Att stå på kalfjället och blicka ut över dessa vidder är helt fantastiskt. Nu har våra huvuden börjat smida planer för framtiden. Vår plan är att skaffa en stuga där vi kan spendera vår semester och vem vet, kanske bo där på åldernshöst ;-). 
 
Sommarplanen är att dra upp husvagnen och spendera tid i fjällen på sommaren. Jag längtar till att få se fjällen under sommaren. 
 
Älskade Härjedalsfjällen <3
 
 
#1 / / Johanna E:

Åhh så vackert, jag vill också åka på fjällsemester!

#2 / / Camilla- AktivaDagar:

Härligt!. Numera längtar jag nästan jämt till fjällen... Och tanken på att flytta dit fladdrar då och då förbi i mitt huvud... :)

Svar: här fladdrar det väldigt mycket nu gällande hus och fjällen :-)kram Åsa
Åsa

#3 / / Bosse Lidén:

Där ser fint ut. Det är underbart att ha drömmar och planera i små och stora steg. Lycka till med allt. Kram Bosse

Svar: tackar!!kram Åsa
Åsa