/ Allmänt / Träning /

Ja, där satt den!

Med bestämda steg gav jag mig ut på min löprunda. Jag hade bestämt mig för en runda som var runt milen. Det var varmt och jag kom på att jag behöver handla ett vätskebälte :-p. 

Det var första gången detta år som jag gav mig ut på en milenrunda. Det gick jättebra och jag var nöjd med tempot som jag orkade hålla hela vägen. Självklart hade jag svackor under löpningen. Men denna gång lyckades jag boosta mig själv med meningen "för jag har bestämt mig". Jag känner mig sjukt stolt över mig själv. 


#1 / / Bosse Lidén:

Grattis till insatsen. Midjebälte och dryck är extra viktigt vid den här tiden. Kram

#2 / / Johanna E:

Bra kämpat i värmen!!!

#3 / / AktivaDagar-Camilla:

Så härligt när man klarar saker. För att man bestämt sig... Den kicken kan ta en långt :)