/ Allmänt / Träning /

Jag har bestämt mig

 
Detta med träning och att bestämma sig är ett kapitel för sig, i alla fall för mig. Jag håller i detta med träning på en lite lagom nivå. Springer lite lagom och tänker att jag ska våga pröva detta med långlopp men där stannar mina tankar. Idag körde jag intervall träning och märker hur min kropp inte är direkt på topp samtidigt som jag känner ett smygande pirr av lust av löpning. Löpning under längre tid, löpning i terräng inte asfalt. Jag inser också att jag behöver mål att sträva mot annars är det lätt för mig att kliva tillbaka till vardagslunk. Det jag inser också är att det kommer att krävas kontinuerlig träning av både styrka och olika typer av löpning. Jag har bestämt mig för att satsa och mina mål är Sälen maraton och Lidingöloppet, båda 2016. 
 
Under året som kommer behöver jag fylla på min motivationsbank rejält om jag ska nå mina mål nästa år. I synnerhet under den mörka delen av året. Jag vill verkligen denna gång. Det ska bli spännande att se om jag sitter i vinter och har samma glöd som jag har nu i juni :-P. 
 
Nu kör jag!!