/ Familj /

Tomt i huset

Det är tomt i huset och jag undrar om det är så här det kommer att bli när Gustav flyttar hemifrån. Jag som ibland längtar tills det bara är vi vuxna hemma känner just nu att de åren får ta väldigt lång tid på sig. Gustav är hos sina kusiner hela veckan. Min käre bror har "sommarkollo" för alla kusiner plus bonusbarn :-). Helt fantastiskt för Gustav, med en massa spännande aktiviteter tillsammans med bästa kusinerna. Men för oss föräldrar kommer det att bli en lång längtan till fredag :-P.
#1 / / Hanna Karlsson:

Det ser jag inte fram mot, när barnen ska flytta hemifrån. Tur att det är långt dit...

Svar: tyvärr går tiden lite för fort ibland ;-).jag önskar dig en fortsatt härlig sommar
kram Åsa
Åsa

#2 / / Bosse Lidén:

Jag förstår dina känslor och har känt liknande sista veckan. Det viktigaste är att G har det kul och få umgås med sina släktingar. Ha en bra fortsättning på sommaren. Kram Bosse

Svar: tackar och jag håller med dig. Spännande att se hur sms korrespondensen har minskat under veckan ;-). Jag önskar dig detsamma.kram Åsa
Åsa

#3 / / AktivaDagar-Camilla:

Igenkänning... Ibland längtar man efter lite egentid men sedan är det så tyst och tomt när barnen är borta...