/ Allmänt / Familj /

Sensommar i september

 
Denna underbara söndag bjöd på sol och värme. Det var en riktigt underbar sensommar dag som inbjöd lugn och ro. En härlig kopp kaffe avnjöts i solen på altanen men sedan vet jag inte riktigt om dagen blev så lugn som den bjöd in till. Jag jobbade hela förmiddagen och en del av eftermiddagen med stödlotteriet tillsammans med Annelie. Roger passade på att fixa med husvagnen inför vinterförvaringen samt tvätta bilarna. Skönt att jag inte var hemma ;-). 
Eftermiddagen blev det lite njuta av i goda vänners lag samtidigt som Gustav passade på att bada i deras pool. Jag behöver nypa mig i armen och och tänka wow Gustav badar i september. När hände det? Det var en skön stund och en bra uppladdning inför en ny arbetsvecka. Det känns i alla fall som att jag ha tankat lite energi inför veckan. 
 
 
#1 / / Bosse Lidén:

Det är inte dumt med septemberhelger när de visar sig från sin bästa sida. Kram Bosse