/ Allmänt / Familj /

Överlevde första dagen efter semestern

 
In i arbetshjulet igen efter en skön semester. Jag överlevde första dagen som var riktigt lugn och det känns skönt att vara igång igen. Det är alltid spännande med hösten och se vad det här arbetsåret för med sig och vilka utmaningar jag kommer att ställas inför. Att det blir förändringar det vet jag av olika anledningar men det är alltid spännande att se vad dessa förändringar innebär.
 
Hösten 2016, jag välkomnar dig och jag ser fram emot att se vad du kommer att bjuda på :)
#1 / / Bosse Lidén:

Mycket fin bild. :) Prick en månad har gått sedan du la in inlägget. Hoppas allt har gått bra. Du och min fru skulle säkert haft mycket att prata om.
Kram Bosse

Svar: det tror jag säkert att vi skulle ha :-)...hur går det för din fru?kram Åsa
Åsa