/ Allmänt /

Snöigt landskap

 
Det är inte mycket snö på backen men ändå tillräckligt för att naturen ska få sig ett lyft och att det ska bli ljusare ute.
 
 
 
Jag känner en barnslig förtjusning när jag går i snön och hör hur den knarrar under skorna. Lusten till skidåkning, pulkaåkning finns där precis som när jag var barn. lite mer snö sedan är det dags att valla skidorna och ge sig ut i spåren. Det längtar jag till :-). Snart går det säkert att åka slalom då backarna runt om öppnar för denna säsong, vilket jag också längtar till.
Vintern är vacker!!
 
 
 
#1 / / mathildaliv.blogg.se:

Åhh så fina bilder!

Svar: Tackar :-).kram Åsa
Åsa

#2 / / Cecilia Bergman:

Härliga vinterbilder :0)

Svar: tackar :-), jag försöker lära mig detta med fotografering och det är väldigt rogivande att vara ute med kameran när jag promenerar :-)kram Åsa
Åsa