/ Allmänt / Familj / Träning / Träningsdagbok /

Inspiration till träning

Det börjar kännas bättre i mitt knä och jag kan ta i lite mer när jag springer backintervall. För mig är det så skönt att känna att jag är på g tillbaka och att mitt knä håller. Som jag känner mig nu när jag springer har jag inte upplevt på 1.5 år sedan knät blev överansträngt. Men med alternativ träning och coreövningar + balans så kommer jag tillbaka och detta inspirerar mig.

Marcela min dotter är också en fantastisk inspirationskälla gällande både träning och mat. Även om boxning inte tillhör min favorit sport så inspirerar hon mig med sin styrka och envishet till att pusha mig själv lite till. Att jag ska ha tillit till min förmåga och att jag kan lite till. 

Jag tänker att nu när jag är på gång så gäller det att skapa goda vanor som jag tar med mig in i november/december och övriga mörka månader. Att mina vanor består under den årstid soffan tilltalar mig lite extra efter en arbetsdag. Det sägs ju att en vana sätter sig efter tre månader så jag borde hinna få till det 😉😂. 
(null)

(null)