/ Allmänt /

Bådar inte gott...

Jag är hemma idag från jobbet för att min rygg är paj :(. Vilket inte är bra då jag tävlar hela helgen, Tjejmilen och DM-stafett i orientering står på programmet. Som tur är fick jag en tid hos Mattias EdmanEdaxkliniken imorgon så jag håller tummarna för att det ska kännas bättre och att jag kan springa i helgen.
#1 / / Sofie:

Ska hålla tummarna hårt så att du kan springa i helgen! Saknade dig på jobbet idag. Kram

#2 / / Lottis:

Det låter ju inte så roligt......att ha ont i ryggen är aldrig roligt. hoppas du piggar på dig och kan tävla till helgen.



Passa dig för grannarna bara dom smittar har jag hört =)



Kram Lottis

#3 / / Maria - med bebis i magen ☆:

nej precis, tyvärr har det ju blivit väldigt svårt att få havandeskapspenning, men jag håller tummarna :)

#4 / / min tekopp:

Krya på dig! Hoppas att ryggen blir fixad snart då :-)

#5 / / Jyske:

Håller tummarna för dej!



//Jyske