/ Allmänt / Familj / Orientering / Tävlingar /

Premiär!!

 
Premiär på orienteringssäsongen och vilken premiär sedan. Solen sken och det var ett underbart väder och vi fick duscha inne. Det är verkligen inte dåligt och det är orientering när den är som bäst.
 
 
Gustav sticker ut själv på sin bana, premiär i H10 klassen. I bilen konstaterade han att det skulle bli skönt att slippa springa med mig eftersom jag är så sur. Hmm jag undrar vad han menar med det ;-). Det gick bra för oss alla rent orienteringsmässigt. Jag hade önskat att jag var snabbare i skogen men bitvis var det riktigt isigt vilket gjorde att jag inte vågade trycka på. Så efter de förutsättningarna som var är jag riktigt nöjd. Jag ser fram emot nästa tävling och då ska jag nog ta en lite svårare orienteringsbana, jag behöver utmana mig själv lite.