/ Allmänt / Filosofiska tankar /

Samlar kraft

 
Efter några dagar som gått i den grå färgskalan så tankar jag kraft och energi av Moder Jord och av solen. Det är välbehövligt så här i slutet av terminen. Jag är så tacksam över att ha närheten till skogen, att få andas denna underbara luft. Det blir ännu bättre när solen lyser. Efter skogsrundan kände jag mig påfylld av energi och kroppen kändes pigg.
#1 / / Johanna:

Jag försöker tänka såhär att om det finns gråa dagar så uppskattar man de ljusa mycket mer. Försöker tänka så när det är tungt! Snart får vi hitta på något kul.

#2 / / Annika:

Det är verkligen befriande att hämta kraft i naturen. Jag har ingen skog inpå knuten men hittar min kraft i Botaniska trädgården.

#3 / / Annika:

Det är verkligen befriande att hämta kraft i naturen. Jag har ingen skog inpå knuten men hittar min kraft i Botaniska trädgården.