/ Allmänt / Familj / Orientering /

Njutbara lördag

 
Ännu en gång känner jag en enorm glädje för vårt gemensamma i familjen. Detta att få komma ut i skogen på de mest fantastiska platser ger mig så mycket.
 
 
Vi springer, svettas,tävlar samtidigt som vi njuter och får vara med om upplevelser som vi bär med oss genom livet. Denna tävling gick i Trosas vackra skogar där tävlande fick se vildsvin, mufflonfår och hjortbockar samtidigt som en del tävlande kom tillbaka med kartfodralen fulla av svamp.Ibland undrar jag vilken sport som kan erbjuda allt detta förutom orientering. För mig är detta livet som jag delar med resten av familjen. 
 
 
 
 
#1 / / Bosse Lidén:

Jag förstår allt utan det där med v-svinen. ;)

#2 / / Annika:

Jag har varit världens sämsta bloggvän ett tag nu. Ber om ursäkt! Tror det är suveränt att hitta ett intresse som hela familjen kan uppskatta. Då kan man umgås runt den aktiviteten och lämna hemmets alla måsten för en stund. Kvalitetstid är viktigt.

Grattis till slutförd uppsats. Skönt och spännande att lämna i från sig sitt verk.