/ Allmänt / Träning / Träningsdagbok /

När träning ger resultat

Detta med träning har alltid varit något återkommande i mitt liv och något jag också kan deppa över när jag inte tycker att jag får något resultat. Men skam den som ger sig, haha. Efter dagens intervallträning så synkade jag pulsklockan och kollade hur min träning har sett ut under de tre åren som jag har haft min Garminklocka. Jag fick mitt glädjebesked då jag kollade dagens datum och tre år tillbaka. Idag springer jag en kilometer längre och är tre minuter snabbare. Att se detta resultat gav mig energi och kraft samt en vilja att ta min träning till nästa nivå. När jag håller i träningen kommer uppenbarligen resultaten. 
Skam den som ger sig!!!
 
#1 / / Bosse Lidén:

Vilken stimulerande känsla det måste ha varit för dig när du noterade den stora förbättringen.
Kram Bosse

Svar: Det var det 😊 kram Åsa
Åsa

#2 / / Johanna E:

Superbra Åsa!

Svar: tack :-)
Åsa