/ Allmänt / Filosofiska tankar /

Jag har fört ett utvecklingssamtal med mig själv

 
Jag hittade en intressant länk på facebook med att föra ett utvecklingssamtal med sig själv inför 2015. Detta har jag gjort idag vilket var spännande. Vad är mina värderingar och hur vill jag leva ett meningsfullt liv. Spännande tankar, spännande frågor samtalade jag med mig själv om. 
2014 har varit ett spännande år samtidigt ett frustrerande år i synnerhet de sista månaderna. Men jag kan lugnt gå in i 2015 utan frustration vilket känns väldigt skönt. Att föra utvecklingssamtal med sig själv och reflektera kring året som gått är spännande samtidigt som jag får syn på att jag har vuxit in i mig själv en bit till. Ibland hamnar jag i tankar kring att ingenting händer i mitt liv men nu ser jag att det har hänt en hel del. Jag blir tryggare i mig själv för varje år som går och känner mig starkare. Självklart går det alltid att bygga på/upp sig själv och jag tar med mig mål inför 2015. Det ska bli spännande att läsa kring hur mitt 2015 blir nästa år vid denna tid då jag för ett nytt utvecklingssamtal med mig själv. Jag ser med glädje fram emot 2015 och se vad detta år har och vad jag kommer att lära mig själv om mig själv :-).
 
Jag önskar alla Ett Gott Nytt År!!
#1 / / Enlundabosbetraktelser:

Vad spännande. Jag har gjort något liknande under året som gått men vad roligt du sätter ord på de inre dialoger jag fört med mig själv.

God fortsättning och vi ser med spänning fram emot 2015. Kram

Svar: Jag önskar dig detsamma!!
Kram
Åsa

#2 / / AktivaDagar:

Kloka tankar! Inser att det är lite det vi också gör när vi sammanfattar det gånga året och funderar på ambitioner och förhoppningar inför det nya...

Svar: Det är spännande att läsa sina tankar om ett år ;-)...god fortsättning på det nya året!!
Åsa