/ Allmänt /

Vi närmar oss hösten

Imorgon är det 1:a september och hösten närmar sig.  I år kan jag känna en längtan inför hösten och jag börjar känna en viss acceptans inför de mörkare månaderna som väntar. Jag njuter av ljuset under dagen och jag njuter av tända ljus på kvällen. I år har jag bestämt mig att en gång för alla bli vän med november och sluta se denna månad som en trist och jobbig månad som det är fel på. Denna gång är det jag som får ändra mina tankar inför månaden och jag börjar att boosta positiva tankar redan nu :-).
 
Att summera sommaren kan ibland kännas lite sorgset men i år känner jag att sommaren har varit fantastisk på många sätt samtidigt som den har bjudit på jobbiga besked/stunder i vår familj. När tunga besked når en så blir små händelser i vardagen mer betydelsefulla och jag kan svämmas över av tacksamhetskänslor till att jag kan leva mitt liv fullt ut tillsammans med nära och kära. 
 
Nu ser jag fram emot hösten och vad den har att bjuda på!!