/ Allmänt / Familj /

Min underbara dotter

 
Jag är så oerhört stolt över min fantastiska dotter Marcela. Det är så fantastiskt att få följa sina barn på deras resor genom livet. När de är små undrar vi hur deras liv ska bli när de är äldre. Mitt hjärta svämmar över av kärlek till Marcela och att se hur hon idag lever och växer i sig själv. 
 
 
Vi fick njuta av en lunch tillsammans när jag var i Stockholm.  Jag är så stolt att se hur Marcela äntligen börjar finna ro i sig själv. Där hon vågar lita på sin intuition och se vilken väg som är meningen att hon ska vandra. Nu bor hon i Stockholm och arbetar på Scandinavian foto. Jag är glad att hon får möjlighet att jobba med det hon gillar nämligen att fota. Att hon får möjlighet att utveckla sitt fotograferande samt att knyta kontakter i en tuff branch. 
 
Jag är så stolt över dig min älskade dotter MArcela <3
 
#1 / / Bosse Lidén:

Vilken fin hyllning från en mor till sin dotter. Hon är både vacker och har ett läckert förnamn. Det låter spännande att jobba med foto. Jag önskar henne lycka till. Kram Farbror Bosse
Ps. Visst är det härligt att få följa barnen från de är små tills de flyger själva.

Svar: Javisst är det spännande och tack för dina fina ord
Kram Åsa
Åsa

#2 / / AktivaDagar-Camilla:

Vilket fint inlägg! Och ibland känns det som föräldraskapet innehåller så mycket oro över hur det ska bli med saker, det finns ju så mycket faror och eländen (också). Men oftast går det ju bra. Och det är en fascinerande resa att få följa sina barn och deras utveckling. Vem de är. Vem de blir. Vad de vill. Vad de gör. Och hur de påverkar en själv i de livsval man själv gör. Innan jag fick barn hade jag ingen aning om hur omvälvande det skulle vara- och vad det skulle göra med min egen utveckling också på olika sätt...

Svar: håller med dig :-)
Åsa