/ Allmänt / fotografering /

Leka med kameran

 
Jag beundrar alla människor som kan ta fantastiska bilder med djup och känsla. Jag tycker om att fota och för mig är det en avkoppling att ta med kameran och fotogrfera.
 
 
I lördagskväll medan Roger monterade stolar passade jag på att leka lite med kameran för att lära mig. Jag försöker att få till lite bilder med djup och känsla ;-).
 
 
 
Som tur är har jag en dotter som är en fantastisk fotograf och henne frågar jag ständigt om råd. Jag vill lära mig att fotografera mer. För mig är fotografering en avkoppling till vardagen och jobb. Att vara i nuet och se det vackra i det lilla. Så jag fortsätter att leka mig fram och se var jag hamnar :-).
 
 
#1 / / Bosse Lidén:

Du är redan duktig. :) Fina foton.
Jag gillar också mer och mer att leka med kameran. Både inne men framför allt ute.
Vårkram Bosse

Svar: tackar för din kommentar :-)kram Åsa
Åsa