/ Allmänt / Familj /

Stockholms helg


Äntligen var helgen här, som jag har längtat. I present i vintras fick jag en fotodag av Marcela och nu var det äntligen dags. Att få umgås med sina äldre barn på tu man hand är fantastiskt. När jag som vuxen möter en annan vuxen som också är ens barn men där diskussionerna blir annorlunda och mer reflekterande. Nu kan jag inte fostra längre däremot kan jag ge vägledning och finnas som samtalspartner. 

Lördagen ägnade vi åt retromarknad vid Hornstull och en härlig promenad i Tantolunden. Marcela hade vunnit pris till en workshop med Rami Hanna på Fotografiska. Där fick vi tips om hur vi kan ta bra bilder samt ett bra redigeringsprogram för bilder med I-phone eller Android. Det ingick även en fototävling där jag vann första pris i kategori känsla 😁. På kvällen åt vi fantastisk god mat på Lokalizakaya. En riktigt mysig kväll med mycket skratt. En helg som jag behövde för att fylla på mina energidepåer!

#1 / / Bosse Lidén:

Det såg ut som en toppenhelg av olika slag. Grattis till vinsten. Visst är det något visst med att umgås med vuxna barn.
Kram Bosse

Svar: ja, det är mer avslappnat och vi kan samtala kring andra saker än när de var små :-)kram Åsa
Åsa