/ Allmänt /

En dag till ända

Tänk vad dagarna går fort jag förstår inte alltid. Jag vaknar på morgonen och vips är det kväll. Vad som händer under tiden har jag inte riktigt koll på.

Öppnade på jobbet idag som gick riktigt fort med avdelningsplanering och egen planering.
Hämtade Gustav, myste i soffan med lite film. Sedan dags att laga middag. Tog en skön kvällspromenad med månen som ledljus när jag gick till en kompis som hade ljusparty. Ett homeparty som jag inte varit påförut och det kändes lite annorlunda. Det fannsväldigt mycket fint och tyvärr var prislappen  väldigt hög. En trevlig kväll var det i alla fall.

Nu är det dags att gå till sängs.
#1 / / kamomilla:

Hej!

Du frågade om att jobba med betong. Det är inte svårt, men kan ju behöva övas lite grann om man är nybörjare. På biblioteket finns böcker och Ad Libris säljer fina betonghobbyböcker på nätet. :)