/ Familj /

En långsam dag

Denna torsdag går i långsamhetens tecken. Jag vaknade upp med att jag och min kropp inte var på samma spelplan. Kroppen värkte så efter lite alvedon och vila kände jag mig bättre.

Efter sovstunden hittade jag Gustav vilande i soffan. Han har haft lite feber under två dagar så jag kände att jag behövde tempa honom. Han hade 39.5 grader :(. Men även han mår bättre efter lite glass och en halv alvedon. Nu orkar han leka med sitt lego :).

Nu tar vi verkligen en dag i taget och ser hur just den dagen blir. Jag fortsätter öva som i citatet från filmen "Sagan om ringen"..don't be hasty!!
#1 / / Linda:

* Vill du fråga en fråga i min frågestund eller kanske detla i min tävling där du kan vinna en cykel? Direkt länk till tävlingen

http://www.nattstad.se/LindaLinnros?id=1765019

#2 / / Jyske:

Ja, ibland blir det ju så, hoppas ni blir 100% friska!