/ Allmänt / Träning /

20 års jubileum

 
CMS firade 20 års jubileum igår vilket var jätte trevligt. CMS är favoritgymmet med helt underbara ledare och där är alla välkomna. Energierna på gymmet är helt fantastiska och alla åldrar, människor får plats. Jag var från början jätte skeptisk till gymmet pga av ett gammalt kvarlegat rykte om hur det var för länge sedan. Det är då jag än en gång får det bekräftat att inte tro på rykten utan pröva och se om det är någonting för mig och avgör därefter om detta är något som passar mig.
 
CMS passar mig som handen i handsken. Passen är blandade med både kondition och styrka och en halvtimme av sin tid kan man ta på träning. Det är också fantastiskt att se den mångfald av människor som är med ung, gammal, smal, tjock, svensk, invandrare - alla får plats och alla är välkomna. Det är en öppen atmosfär och alla som är där är värdefulla. Därför passar CMS mig!!
#1 / / Queen of Kammebornia:

Vad härligt det låter!