/ Allmänt / Familj /

Vackra Åre

 
Sportlovet är över för denna gång. Vi har haft en härlig vecka i Åre med skidåkning varje dag. Åre är fantastiskt vackert och vår utsikt var gudomlig. Jag ser fram emot att få vandra i Jämtlands fjällen under sommaren.
 
 
Ett besök vid Tännforsen hann vi också med. Att se hur forsen hade formats med all is var mäktigt.
 
 
Gustav hänger här i baren i igloon som var byggd vid sidan av Tännforsen. En häftig upplevelse om ändå lite kall ;-).  
En skön och avkopplande vecka har det varit då batterierna har fyllts på ordentligt. Det var en välbehövlig vila för oss alla. 
 
Åre kommer definitivt få besök av oss igen, förhoppningsvis redan till sommaren.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 / / Enlundabosbetraktelser:

Väldigt vackert! Jag har aldrig varit på skidsemester men av dina bilder känns det lite som om jag missat något

#2 / / Queen of Kammebornia:

Det låter verkligen som om ni haft det fint - vad härligt! Kram!

#3 / / Johanna E:

Underbart, när vi var där hade de inte öppnat Tännforsen så det får bli en annan gång. Nästa år hoppas jag att utlandslägret inte krockar med sportlovet så att ni kan hänga med på ol läger :-)

#4 / / Bosse Lidén:

Bilderna är fina så jag kan förstå att ni får lust att återvända. Jag har bara varit där på sommaren. Då var det några myggor/knott som hade ledigt också. Kram Bosse

Svar: Hmm då gäller det att jag åker tillbaka när myggorna och knotten inte är lediga
Åsa