/ Allmänt / Familj /

Härlig avslutning på semestern

 
Vi avslutade vår semester med en husvagnstur till Karlsborg. Vi blandade semester med orientering denna helg.
 
 
Detta var en avslutning som hela familjen behövde efter en semester som har gått i byggandets tecken. Vi samlade på oss energi inför hösten och dess utmaningar :-).
 
 
 
 
En härlig avslutning som avslutades med orientering. Vi åkte från det bekväma campinglivet på camping till att fricampa under helgen. Jag föredrar dock att få fricampa ute tillsammans med en massa orienterare. Jag har inte riktigt förstått detta med campinglivet på en camping. Jag mår bäst när jag får bo i husvagnen ute i det fria :-).
Imorgon väntar arbetet igen och jag ser fram emot att få börja jobba. Jag känner mig utvilad och ser fram emot vad hösten har att erbjuda och vilka utmaningar som jag kommer att ställas inför.